22.10.2012
- Details
- Category: Ședințe de analiză și sinteză
- Published on Friday, 02 November 2012 12:16
mun. Chişinău 22.10.2012
PROCES -VERBAL
al şedinţei de analiză şi sinteză a Preturii sectorului Rîşcani
PREZENŢI: Pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul
Vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre
Secretarul Preturii, dl Adrian Talmaci
Consultantul juridic al Preturii, dl Mihail Furculiţă
Şeful Secţiei administrare publică, dna Irina Ciupac
Şeful Secţiei arhitectură, construcţii şi renovare, dl A.Burlacu
Şeful Secţiei cultură, tineret şi sport, dna Tatiana Petrache
Şeful Secţiei coordonare, imobil şi servicii comunale, dl Lilian Surlaru
Şeful Secţiei social-economică, dna Ana Bujac
Şeful Secţiei protecţie civilă, dl Victor Radcenco
Şeful-adjunct al Direcţiei educaţie, tineret şi sport sectorul Rîşcani, dl D.Vatavu
Şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna V.Canariov
Şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl Ion Cimpoi
Şeful Direcţiei administrare fiscală sectorul Rîşcani, dna Elena Dragomir
Şeful Asociaţiei Medicale Teritoriale Rîşcani, dna V.Pîslaru
Comisarul-adjunct al Comisariatului de poliţie sectorul Rîşcani, dl V.Zghibarţă
Reprezentantul Detaşamentului salvatori şi pompieri, dl O.Tomescu
Preşedinte al şedinţei – dl Mihail Cîrlig, pretor al sectorului Rîşcani
Secretar al şedinţei - dl Adrian Talmaci, secretar al Preturii sectorului Rîşcani
ORDINEA DE ZI:
1. Analiza şi sinteza activităţilor(acţiunilor) întreprinse de serviciile descentralizate din
sectorul Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 15.10.2012 – 21.10.2012
Raportori: vicepretorul sectorului Rîşcani, dl V.Ghincul, conducătorii serviciilor
descentralizate, şefii secţiilor Preturii
2. Determinarea volumului de lucrări, acţiuni preconizate pentru perioada 22.10.2012 –
28.10.2012
Raportor: pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig
S-A HOTĂRÎT:
1.Se ia act de activităţile (acţiunile) întreprinse de serviciile descentralizate din sectorul
Rîşcani şi secţiile Preturii pe perioada 15.10.2012 – 21.10.2012.
1.1.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Vasile Meriacre cu privire la:
a)pregătirea fondului locativ pentru perioada rece a anului 2012/2013, menţionînd că blocurile locative aflate în gestiunea ÎMGFL nr.17-nr.23 sînt gata pentru primirea agentului termic, la data de raport 50 % din numărul acestora au semnat permisele pentru primirea agentului termic; din cele 130 blocuri gestionate de CCl-uri peste 50 % au semnat permisele pentru agent termic.
b)lucrările de amenajare a curţilor de bloc, pe adresa str.M.Costin,2 - executate toate lucrările preconizate cu excepţia lucrărilor de asfaltare care au fost amînate din cauza timpului nefavorabil; pe adresele str.Albişoara,82/1, 82/5, 80/4 – executate lucrări de defrişare a copacilor uscaţi, instalate terenuri de joacă pentru copii, urmează a fi amenajate cca 30 locuri pentru parcare şi efectuate lucrări de plombare/asfaltare.
c)desfăşurarea curăţeniei generale de toamnă, zilei înverzirii, stabilite pentru sîmbătă, 27.10.2012.
1.2. Se ia act de informaţia prezentată de către şeful-adjunct al Direcţiei educaţie, tineret şi sport (dl D.Vatavu) cu privire la:
a)vacanţa de toamnă în instituţiile preuniversitar, cu începere de la 29.10.2012 pînă la 05.11.2012.
b)trecerea în revistă a grădiniţelor din sector în zilele de 23 şi 24 octombrie ale anului curent.
1.3. Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei pentru protecţia drepturilor copilului, dna V.Canariov, despre:
a)trecerea în revistă a CCCT din subordinea DPDC sectorul Rîşcani, fiind apreciată bine de către comisia de evaluare a Direcţiei municipale pentru protecţia drepturilor copilului.
b)campionatul internaţional „Invită Nicolae Grehov”, care se va desfăşura anual, Nicolae Grehov fiind pedagog-organizator al CCCT „Spartanii” (cu profil sportiv) din sectorul Rîşcani.
c)redeschiderea CCCT „Atlant” (str.Romană,19/1), aprecierea la nivel înalt a contribuţiei Preturii sectorului Rîşcani la lucrările efectuate şi dotarea tehnică a centrului.
1.4.Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei asistenţă socială sectorul Rîşcani, dl I.Cimpoi, privind:
a)alimentarea zilnică în cantina socială „Rîşcani” a 100 persoane cu prînzuri la preţ a cîte 20 lei, întocmirea, în acest context, a listelor beneficiarilor de prînzuri gratuite.
b)proiectul de decizie înaintat Consiliului municipal Chişinău pentru aprobarea regulamentului-tip pentru stabilirea şi acordarea compensaţiilor pentru perioada rece a anului, menţionînd propunerea de acordare a acestor compensaţii persoanelor cu venituri mai mici de 1450 lei pentru perioada rece a anului, după cum urmează: pensionarilor solitari, ţintuiţi la pat – cîte 500 lei lunar, pensionarilor ce locuiesc în case la sol – cîte 200 lei lunar, celorlalţi beneficiari- 40 % reduceri la plata petru agentul termic consumat.
1.5. Se ia act de informaţia prezentată de către şeful Direcţiei administrare fiscală sectorul Rîşcani, dna E.Dragomir, cu privire la:
a)mersul încasărilor în BPN, menţionînd îndeplinirea planului, la data de 01.10.2012, la 101 %, iar la impozitul pe proprietate – la 64 %
b)depunerea declaraţiilor de către personele cu venituri mari (de 500 mii lei).
1.6.Se ia act de informaţia prezentată de către vicepretorul sectorului Rîşcani, dl Valentin Ghincul cu privire la:
a)organizarea în data de 22.10.2012, ora 15.00 a şedinţei de lucru cu proprietarii pasajelor subterane din raza sectorului.
b)desfăşurarea şedinţei de lucru la capitolul parcărilor auto neautorizate şi întreprinderea măsurilor ce se impun în termen de pînă la 29.10.2012.
1.6.Se ia act de informaţia prezentată de pretorul sectorului Rîşcani, dl Mihail Cîrlig, privind organizarea la nivel înalt a programului prilejuit sărbătorii Hramul oraşului Chişinău, menţionînd aportul şefilor de secţii în buna organizare a acestuia.
1.7.Secţia administrare publică (dna I.Ciupac):
a)va întocmi o notă informativă la capitolul organizării şi desfăşurării Hramului oraşului Chişinău, în baza propunerilor secţiilor Preturii, pentru prezentare Primarului general al municipiului Chişinău.
2.Se stabilesc pentru perioada 22.10.2012 – 28.10.2012 următoarele sarcini de bază
(concomitent cu atribuţiile de serviciu ale serviciilor descentralizate din sector şi secţiilor
Preturii):
*Respectarea legislaţiei cu privire la petiţionare.
*Combaterea comerţului neautorizat.
*Pregătirea fondului locativ către perioada rece 2012/2013.
*Organizarea şi desfăşurarea curăţeniei generale de toamnă, zilei de înverzire.
*Coordonarea lucrărilor de amenajare a curţilor de bloc pe adresele: str.M.Costin,2, str.Albişoara,82/1, 82/5, 80/4.
*Desfăşurarea activităţilor conform programului aprobat pentru perioada 10.09.2012 – 16.09.2012.
Preşedinte al şedinţei Mihail Cîrlig
Secretarul şedinţei Adrian Talmaci